Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Chmel V$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Chmel V. V. Use of video materials in teaching English for specific purposes [Електронний ресурс] / V. V. Chmel // Advanced education. - 2015. - Вип. 4. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_4_14 Розглянуто різні методи та підходи до навчання англійської мови професійного спрямування. Обгрунтовавно необхідність формування соціокультурної та професійної комунікативної компетентностей у студентів інженерних спеціальностей. Комунікативний підхід визначено як пріоритетний у викладанні англійської мови професійного спрямування у світі стрімкого розвитку інформаційних технологій та розширення міжнародного співробітництва в галузі науки і техніки. Визначено роль викладача у навчальному процесі, описано його роботу під час підбору відео матеріалів та розробці вправ до відео. Надано зразки завдань, рекомендованих для використання під час роботи з відео матеріалами. Також обгрунтовано переваги використання технічних засобів для навчання майбутніх фахівців.
| 2. |
Chmel V. V. Teaching professionally oriented reading at technical universities [Електронний ресурс] / V. V. Chmel // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_6_21 Розглянуто різні методи та підходи до навчання іншомовному читанню, необхідність формування професійної комунікативної компетентності у студентів інженерних спеціальностей. Комунікативний підхід визначається як пріоритетний у навчанні читання англійською мовою в період стрімкого розвитку міжнародного співробітництва в галузі науки і техніки. Визначено роль викладача при підборі, організації та презентації автентичних матеріалів та розробці вправ до іншомовних технічних текстів. Зазначено критерії підбору матеріалів. Визначено цілі та техніки роботи з матеріалами. Розглянуто різні види читання та їхні цілі. Надано зразки завдань, рекомендованих для використання під час роботи з професійно-орієнтованими текстами. Обгрунтовано важливість навчання професійно-орієнтованому читанню, яке сприяє розвитку комунікативних навичок, поглибленню знань з предмету та активному застосуванню набутих вмінь майбутніми фахівцями.
| 3. |
Akhmad I. M. Association as linguistic phenomenon [Електронний ресурс] / I. M. Akhmad, V. V. Chmel // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2016. - Вип. 8. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2016_8_5
| 4. |
Chmel V. Importance of social and cultural competence for training of engineering students [Електронний ресурс] / V. Chmel, I. Akhmad // Соціально-гуманітарний вісник. - 2020. - Вип. 31. - С. 47-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2020_31_25
| 5. |
Akhmad I. Distance learning: problems and opportunities for the English language teachers at technical universities [Електронний ресурс] / I. Akhmad, G. Mikhnenko, V. Chmel // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 46(1). - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_46(1)__28
|
|
|